cairns tot ziens - Reisverslag uit Cairns, Australië van camperboy - WaarBenJij.nu cairns tot ziens - Reisverslag uit Cairns, Australië van camperboy - WaarBenJij.nu

cairns tot ziens

Door: alfred

11 April 2013 | Australië, Cairns

Hallo Allemaal,
Onze laaste uren in down under zijn een feit. Hebben onze laaste dagen hebben we gesleten in Cairns backpakker jj,s echt een leuke plek. Lekker wezen shoppen en strand gelegen. De laaste twee dagen veel regen gehad dus tijd voor vertrek. Ons huis op wielen ingeleverd mis hem wel denken er over om op vinkenslag te gaan wonen lekker op het kamp. Heerlijk alles compact in de camper alles bij super ervaring. De laaste dagen op een kamer geslapen in jj,s. Aardige mensen lekker ontbijt en gewoon relax. Tassen gepakt en om 18.15 vliegen we naar Perth en vanuit hier naar Jakarta. Horen van een stel hier dat het erg goedkoop is waar we naar toe gaan en heerlijk vertoeven. Nou ons volgende verslag komt vanuit indonesie de groeten van lony de rijst eters. Bijdeze ook veel beterschap voor tante coby en ome arie.

Dikke kus Thierry en Alfred.

• 11 April 2013 - 09:29

Angelina:

Lieve Schatten, heel veel plezier in Indonesië. Ik ga vast kijken op vinkenslag of ze nog een plaatsje vrij voor jullie hebben :-)

• 11 April 2013 - 09:57

Elly:

Ik wil jullie een geweldige tijd in Indonesië toe wensen. Tijd voor een goed kleurtje op de huid, want na 2 dagen van regen zal het bruin er wel af zijn.ha ha. Goed smeren en lekker genieten. With love Ellebel