deel twee on the road again - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van camperboy - WaarBenJij.nu deel twee on the road again - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van camperboy - WaarBenJij.nu

deel twee on the road again

Door: alfred

26 Maart 2013 | Australië, Port Campbell

Ja hoor daar zijn we weer en wat hebben we veel meegemaakt laten we maar beginnen. Het is een feit ook ik heb al de nodige kilometers op mijn naam staan en ja het gaat goed. Onze reis ging voort naar byran bay was vroeger de hippie stad van australie. Hier hadden we een bon voor namens juicy lucy onze camper verhuur wat ook groot op onze bus staat. Hadden hem beter juicy st clair kunnen noemen want hij zuipt meer dan bonny st clair volgens mij. Toen we aan kwamen waande we ons echt een aantal jaren terug geweldige ervaring relax man. Groot op gezet met zwembad en leuke tentjes die in het rond stonden om de binnen plaats. Personeel super aardig en alles met de juiste tijd. Drukke bedoeling al die back pakkers maar wel gezellig. Lekker biertje gedronken en onze camper stond op de pakeerplaats met meerdere juicy lucies best grappig. Iedereen deed daar zijn eigen ding zonder enige schaamte toen ik ging pissen in de nacht keek ik even om zie ik dat nou goed ja hoor wippende mensen in de camper zonder gordijnen om de camper was het het een drukte van jawelste hi hi. in de ochtend na een ontbijtje zijn we weer verder gegaan na nog even op het strand van byron bay te hebben gelegen heerlijk. Via de goldcoast naar Brisban waar we vrij slecht weer hadden regen erg jammer want dit zijn mooie steden. In Brisban hebben we overnacht in een pakeer garage idee niet echt gezellig mar wel goedkoop. Vanuit hier door naar Hervey bay naar het wel bekende Fraiser eiland. Mooie camping met uitzicht op zee voor twee nachten en excursie geboekt naar Fraiser eiland. In de ochtend werden we opgehaald met de bus voor vertrek naar de haven waar de veerboot ons naar fraiser eiland bracht. Hier gingen we met de gids naar het natuurpark en het regenwoud interesant en mooi. Hierna met de bus over het strand met 80 kilometer per uur rare ervaring maar erg leuk. De wegen op Fraiser eiland zijn erg onverhard en hobbelig dus riem was verplicht naast ons zat een klein meisje met haar moeder die steeds keek als thierry weer eens gilde tijdens de rit nou ja gilde oe oe. De bus stopte op het strand waar we werden verwelkomt door een piloot die vroeg aan ons wie er een vluchtje wilde maken van 15 minuten boven fraiser eiland er was plek voor zeven personen. In een opwelling zei ik tegen thierry zou ik best willen oke doen we dat zei hij en voordat we het wisten zatten we in het vliegtuigje. Nou is vliegen toch al niet mijn leukste bezigheid maar deze spontane actie was echt een super belevenis. Vanuit het strand stegen we op en vlogen we over de zee en het eiland echt super. Mooie uitzichten en mooie plaatjes heeft het opgeleverd. Een ervaring om niet meer te vergeten. Na de landig naar de bus en richting hotel waar een heerlijke lunch op ons stond te wachten. Vanuit hier nog over het eiland greden en later met de boot weer richting de haven. Nog even broodje gegeten bij de subway en naar ons bedje wat een dag. DE volgende dag onze koers voort gezet naar boondaberg waar we lekker aan het strand hebben gelegen. Vanuit hier door naar emu park waar we een super hostel hadden vrij nieuw met een heerlijk zwembad en jullie radden het al liggen. Vandaag weer de nodige kilometers gemaakt naar mackay waar we nu op de camping staan tussen getroffen bewoners van de regenval van vorige maand aan het landschap zie je het nog en volop bezeig met de wegen te herstellen. Morgen gaan we naar arlie bay waar we twee dagen zullen gaan zeilen naar with sunday island. In de avond nog contact gehad met pa en ma en fam Theeuwissen via skype ma begrijpt er niets van maar wel erg leuk om te doen. Verder iedereen bedankt voor de reacties op ons verhaal en alle abb contacten erg leuk. En natuurlijk bijdeze alvast gefeliciteerd moeder en dochter met jullie verjaardag de 29e dikke kus Alfred en Thierry.

• 26 Maart 2013 - 09:40

Angelina:

Geweldig! Kunnen vrienden/familie niet ingevlogen worden :-) Jullie hebben nu vast connecties met leuke piloten! Geniet ervan XXXXXXXXXX

• 26 Maart 2013 - 09:55

Petra:

Geweldig om te lezen, en bedankt alvast voor de felicitaties. Ik ben aan het aftellen en zien jullie over 18 dagen Yippie!!
    Mooie foto's en heb je het geluid van Thierry niet opgenomen? ( handig als ringtone).
    Tot snel ! xxx

• 26 Maart 2013 - 18:55

Elly:

Hey boys, wat een leuke verhalen om te lezen. Echt super! Ik lig vaak in een deuk. Alfred je heb talent om alles zo leuk te verwoorden. Zie het ook allemaal voor me. Kan niet wachten om nieuwe foto's weer te zien. Geniet lekker, groet vanuit een koud Nederland bbbbbbbb........rrrrrrrrrrrrr...................

• 27 Maart 2013 - 20:18

Sandra:

Hee schandvlek! Hoe lang ken jij de Fam. TEEUWISSEN nu al? En nog niet weten hoe je onze naam schrijft?! Schandalig. Maar inderdaad je moeder geniet echt enorm van het skypen, ze vind het echt geweldig dat ze zo toch contact kan hebben!

• 05 April 2013 - 20:18

Gisela:

Het mot nie gekker worden, wippende lui begluren en dan ook nog in een half akelige bak gaan vliegen!!
    Is jou de kolder in de kop geslagen, wat is het volgende?? De kat op het spek binden? Van nu af aan niet zo'n gevaarlijke trucjes meer ondernemen. Jullie moeten nog heelhuids terugkomen!

XXX