Ja Ja het is bijna zover. - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van camperboy - WaarBenJij.nu Ja Ja het is bijna zover. - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van camperboy - WaarBenJij.nu

Ja Ja het is bijna zover.

Door: Alfred de camperboy!!!!!

12 Februari 2013 | Nederland, Beuningen

Tassen zijn gepakt. Nog even flink carnaval gevierd met vrienden.
Nu overal afscheid nemen en gaan met de schuit.
Zondag 17-02-2013 vertrek naar Londen ,Singapur en eindbestemming Sydney.

• 12 Februari 2013 - 17:47

Sandra:

We gunnen het jullie van harte, heel veel plezier. Genieten, veel foto's maken. Maar wat gaan we jullie missen....bah!

• 13 Februari 2013 - 16:47

Monique :

gaan met die banaan is het toch..vertaald is dat ''pisang'' hihi... ben nu al benieuwd naar jullie verslagen
    goede reis jullie 2 !!!

• 16 Februari 2013 - 13:32

Sas:

Hey camperboy(s), heel veel plezier...Kijk aub.uit.. Lkkr genieten..Wij houden gelukkig meer over vanuit de kelderkast.. het vreten blijft staan kom dat naar jullie fantastische welverdiende reis maar opeten.. Dikke kus van ons..

• 16 Februari 2013 - 23:45

Jessica En De Rest:

Hallo lekkere mannen.
    Jullie laatste nachtje in jullie eigen bed en dan gaat het avondtuur beginnen!!!
    Zo spannend en ook zo gegund.
    We komen morgen nog ff zwaaien en dan.....blijft er koffie in overvloed over,hihihi.
    kusssssssssssss

• 17 Februari 2013 - 22:17

Gies:

Jullie nog ergens hoog in de lucht en ik al nieuwsgierig naar de eerste verhalen! Die zullen wel komen als jullie in je Kermit-de-kikker sleurhut gaan jakkeren. Veel plezier maar wees voorzichtig! Pas op voor kangoeroes van rechts..

XXX

• 18 Februari 2013 - 14:59

Angelina:

Lieverds, nogmaals een hele fijne tijd gewenst van ons allemaal!
    Zet niet te veel mooie foto's op jullie site (zo lullig voor ons :-)

xxxxxxxxxxx

• 19 Februari 2013 - 22:14

Gies:

Hey is het nog gelukt die verdomde slotjes open te krijgen??

• 19 Februari 2013 - 22:30

Sandra:

Gelukkig bericht dat jullie goed zijn aangekomen. Nu vol verwachting wachten op jullie eerste reisverhalen.