sydney! - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van camperboy - WaarBenJij.nu sydney! - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van camperboy - WaarBenJij.nu

sydney!

20 Februari 2013 | Nederland, Beuningen

Hallo allemaal. Na een lange reis die prima verlopen is kwamen we19-02-2013 om 7.00 uur aan op de luchthaven van Sydney. Onze tassen waren er snel en met de metro naar de stad waar ons hotel centraal gelegen is. Onze kamer konden we nog niet op dus omkleden en stads wandeling gemaakt. Mooie en in druk wekkende stad. Naar de Oprah house en de habor bridge wel echte trekpleisters je struikelend bijna over de Aziatische mensen. Hierna nog wat gewandeld door de stad. Twee uur ins hotel in prima kamer en gedeelde douche en toillet ja ja de diva moet bezuinigen in deze dure stad:) . On de avond sloeg de moeheid toe even wat gegeten in China toen en oogjes toe. Groeten van de camperboy Thierry en Alfred en tot snel toedels

• 20 Februari 2013 - 10:36

Angelina:

Heerlijk, geniet ervan! liefs van ons!

• 20 Februari 2013 - 11:12

Sandra:

Hallo lieverds, wat fijn dat alles zo goed is gegaan. Al veel gezien en gedaan dus. Geniet van het mooie weer en kom maar op met meer verhalen ,foto's enz. En dat de diva moet bezuinigen....denk dat je over een paar weken uitkijkt naar een gedeelde badkamer als je in dat krappe campertje zit! Haha.
    Veel liefs van ons allemaal.

• 20 Februari 2013 - 15:50

Saskia:

Blog is gevonden!
    Fijn om te lezen dat de reis voorspoedig is gegaan.
    Wensen jullie heel veel plezier en geniet er maar goed van!
    Wij zijn klaar voor de reisverhalen en foto's.
    Groetjes van de Logtjes

• 20 Februari 2013 - 19:36

Elly Paauwen:

Hallo Alfred en Thierry. Goed te horen dat de reis goed is verlopen. Ik wens jullie een onwijs leuke, indrukwekkende spetterende en vooral gezellige tijd toe. Ik ben benieuwd naar alle foto's en reis verslagen die jullie de aankomende tijd plaatsen op deze site. Dikke knuffel Elly

• 21 Februari 2013 - 14:21

Sharon:

Geweldig om jullie op deze manier te kunnen volgen!
    Geniet ervan! xxx Poes

• 24 Februari 2013 - 13:52

Monique:

hee vacantiegangers ,,wat fijn om te lezen dat alles goed verlopen is en dat t fijn is daar .. groetjes uit n besneeuwd beuningen