on the road - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van camperboy - WaarBenJij.nu on the road - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van camperboy - WaarBenJij.nu

on the road

Door: alfred

Blijf op de hoogte en volg

18 Maart 2013 | Australië, Port Campbell

Hallo allemaal.
Onze eerste maand is bijna voorbij gaat echt snel. Op 09-03-2013 reden wij naar halls gape naar de crampias. Op de camping aangekomen even een wandeling gemaakt op de camping. Hierna de stad in voor een ijsje en onze eerste ontmoeting met kangoeroe in het wild erg mooi om te zien niet wetende dat ik die avond verschrikt bij de camper zat toen er een kudde voorbij onze camper kwam stormen. Ik dacht daar komt een kudde paarden aan maar gelukkig had ik mij heldhaftige man bij me hi hi. Op deze camping stond bij terug komst aardig wat trailer tress geweldig moeders en vaders aan het bier voor de tent met kerstverlichting en schreewende kinderen in het rond. Ik wou eerst een plaatje van onze frans op zetten mogenlijk hadden ze het herkend. De dag hierna onze reis vervolgt via melbourn na 600 kilometers overnacht in lake antrens. Mooie stad met een gezellige haven. Hierna zijn we naar batemans bay geweest via de kustroute met mooie uitzichten. In jervis bay hebben we twee dagen aan het strand gestaan heerlijk rustig en lekker in de zon gelegen. In het plaatsje wollogon hebben we fietsen gehuurd en zijn we langs de kust wezen fietsen en nog even wezen shoppen zoals diva,s doen. Na een goede nachtrust zijn we naar de went warth falles watervallen geweest erg mooie uitzichten en een wandeling van drie tot vier uur. Onze reis voortgezet via de bleu mountens naar katoomba de drie gezusters leuk maar ik vind de zussen van mijn moeder mooier. Via port stevens naar nelson bay en in one mile beach geslapen. In port stevens was het moeilijk om een slaapplaats tevinden hebben op een gratis plek gestaan waar we de volgende dag achter kwamen dat dit vooor trailers was maar is goed gegaan waren alleen vroeg wakker vijf uur. Hier hebben we ook minder weer gehad en wat regen. De afgelopen nachten hebben we in port maicarie gestaan wederom weer aan het strand en met een eigen zwembad heerlijk gewandeld langs het strand. Vanmorgen vroeg gepakt om naar de watervallen op de watervalway te gaan bekijken. Na deze tehebben gezien nog een wandeling gemaakt door het rain forrest nou niks voor mij lijkt wel droomvlucht in de efteling. Vanuit hier naar cofs harbor waar we nu op de camping staan leuke plek aan het strand dus als het morgen lekker weer is blijven we nog een nachtje. Thierry is op dit moment bezig de route verder uit te stippelen ik hou mijn hart vast hi hi. Nou dat was het dan weer de grusse.


  • 18 Maart 2013 - 09:53

    Angelina:

    Fred wat ben je toch een cultuurbarbaar! Gelukkig zorgt Thierry dat je 'op het recht pad blijft":-)

  • 19 Maart 2013 - 12:27

    Joy:

    Haha jeejtje nooit gedacht dat jullie als Diva's zo sportief waren;) Geniet ervan schatjes!

  • 20 Maart 2013 - 14:36

    Angela:

    Wat ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen! Geniet ervan. We missen jullie! Xxx

  • 20 Maart 2013 - 17:01

    Gies:

    Hey straatkat, is het nou echt nodig, als je een kangoeroe ziet dat je hem meteen op de BBQ moet gooien?? (foto)
    Hier alles zij gvangetje, blijf in de pus roeren.
    Ben blij dat ik via deze site en je apjes toch het gevoel heb dat ik dicht bij je ben!
    GEEEENNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEENNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 25 Maart 2013 - 21:27

    Sandra:

    Ben blij dat alles goed gaat. Leuk om naast af en toe skypen en appen ook nog te lezen wat jullie allemaal doen. Hier is het aftellen al begonnen, maar voor jullie hopelijk nog niet. Nog een paar weekjes down under en dan op naar de bami, rijst en sambal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Campbell

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2013

lonnie 2

19 April 2013

lonnie 1

11 April 2013

cairns tot ziens

06 April 2013

Deel drie

26 Maart 2013

deel twee on the road again

Actief sinds 02 Nov. 2012
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 14536

Voorgaande reizen:

02 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: