my crib - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van camperboy - WaarBenJij.nu my crib - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van camperboy - WaarBenJij.nu

my crib

Door: alfred

04 Maart 2013 | Australië, Port Campbell

Hallo allemaal hier zijn we dan weer. Na een turbulente vlucht komen we aan op Melbourne. Met de bus en trein naar ons motel nou motel het leek meer op de boekenkast van Anne Frank. Stapelbed en weinig tot geen ruimte voor onze tassen hi hi. Lopend naar de stad gegaan kleine vijf kilometer lopen. In de stad aan gekomen naar het royal garden park geweest waar thierry zijn hart ophaalde en ik dacht weg hier. Ik zelf vond Sydney meer indruk maken Melbourne leuke stad maar da is het ook voor mij. In ons motel waren vele backpakers geweldig wij als diva,s uiteten en als we terug kwamen waren zij hun maaltje allemaal aan het bereiden. Maar ook wij moeten op de kleintjes letten dus dag twee wij ook aan de kook in de gezamelijke keuken best leuk. In de avond nog een stads wandeling gemaakt erg de moeite waard. Drie nachten en dan woensdag onze camper ophalen. Ja hhor daar stond hij dan geweldig onze crib ofte wel de groene kikker. Thierry besloot om te reiden aangezien ik staats gevaarlijk ben met links rijden. Boodschappen gehaald bij de aldi en gas op de lolly. De eerste twee nachten op philip eiland erg mooi goede camping en veel gezien. In de avond de pinguins uit zee zien komen zo indrukwekkend. Vanuit hierdoor verder on de road mooie uitzichten en bezienswaardigheden. Vanuit hier naar torqay onze volgende slaapplaats leuke stad en mooie zee waar onze crib aanstond. Vandaag gaan we naar great ocean road via belss beach naar jan juc naar port camp bell waar we langs de twaalf apostels rijden waar we uiterraard even een stop hebben gemaakt. De eerste nacht op een onbetaalde camping geen stroom en douche maar dat komt morgen wel weer goed. Hierna onze weg vervolgt naar ons huidige bestemming Port camp bell waar we twee nachten blijven om even bij te komen van onze eerste vijf honderd kilometers. Slapen in de camper gaat super thierry in de penthouse en ik in de crib. Eten koken doen we zelf in onze camper wordt je steeds handiger in. Nou wij vermaken ons dus prima de groeten allemaal morgen gaan we naar port ferry. De foto,s komen nog erg slechte verbinding hier. Groeten van de camperboys.

• 04 Maart 2013 - 10:46

Angelina:

Ha-ha. echt iets voor jullie Dutch Diva's met het uit eten! Chili con carne uit de gaarkeuken daar moeten jullie toch echt na toe werken, anders is de buidel zo leeg :-)
    dikke zoenen van ons

• 04 Maart 2013 - 16:24

Gisela:

Chili con carne!! Het is te hopen dat er dan een goed luchtrooster in die kikkerbak zit, anders kunnen de gordijntjes wel eens buiten hangen! Misschien iets lichtverteerbaars??
    Ben op de landkaart mee aan het reizen, ziet er goed uit.
    GENIETEN HE!! Dikke puskussen

• 05 Maart 2013 - 14:02

Astrid Willems:

Hey boy's, fijn om te lezen dat alles goed gaat!..Geniet ervan..en wat het eten betreft, hebben ze daar geen MAC Donalds?? hihi..lekker eitje bakken, als je te veel chilli eet heb je ook kans dat je veel moet gaan ontluchten..whahaha..nou schatjes geniet ervan en uitkijken voor de enge mannen!..Dikke kus van Kitty

• 05 Maart 2013 - 15:50

Joy:

Hai lieve schatten,,

Wat leuk om te lezen allemaal. Wat een ervaring he.
    Ben echt jaloers op jullie!
    Hoe is het weer daar? Hier is het eindelijk mooi weer voor een paar dagen. 17 graden met zon.
    Nou lieverds lekker genieten samen.
    En Alfred als ik jou was zou ik dat penthouse maar gaan inpikken.

Dikke kus en knuffel van Joy en Billy

• 14 Maart 2013 - 22:41

Aniek:

He Thierry en Alfred,

Leuk om jullie verhalen/ervaringen te lezen.
    Wat ben ik jaloers!!!
    Geniet ervan :)

Xxx Aniek

• 15 Maart 2013 - 07:36

Monique:

wat n leuk verslag ! zie wel dat jullie ervan genieten ! super !! ga zo door .. , maar dat zal jullie best lukken ;-)
    groetjes vanuit (nog steeds) een koud beuningen ..Monique