sydney 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van camperboy - WaarBenJij.nu sydney 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van camperboy - WaarBenJij.nu

sydney 2

Door: alfred

23 Februari 2013 | Australië, Sydney

Hallo allemaal hier zijn we weer. Vandaag is het zaterdag en onze laaste dag in Sydney. Morgen vliegen we naar Melbourne waar we drie nachten in een hotel verblijven en hierna staat onze groene kikker klaar, en mogen wij ons zelf echt camperboys gaan noemen. Deze week nog naar bondi beach geweest echt super daar. Veel gewandeld en genoten van de mooie uitzichten en natuurlijk het mannelijk schoon. Om de rust daar maar niet te verstoren hebben we maar besloten om onze t-shirts aan te houden hi hi. Heerlijk genoten van de lunch met het zonnetje erbij. Temp hier gemiddeld is 25/28 grade. Gisteravond naar het opera house geweest zie de foto's, echt prachtig in de avond. Vandaag is het weer veranderd regen buien en harde wind dus ook wel klaar voor Melbourne.
Vannavond hapje eten in de stad en er blijkt een gay feestje te zijn in het park hier vlakbij. Met onze nieuwschierigheid gaan we even een kijkje nemen. Nou jullie zijn weer bij tot de volgende keer vanuit Melbourne. Groeten de Camperboys.

• 28 Februari 2013 - 22:11

Marion Van Zadelhoff:

Cheers Darlings,

Leuk hoor om even jullie reisverslagen in te zien! En fijn dat jullie na zo'n feestje toch nog het vliegtuig richting Melbourne hebben gehaald (hopelijk wel met z"n tweetjes) Heerlijk en vooral omdat het hier in Nederland geweldig opbeurend weer is! Maar boys even eerlijk die foto van die papagaai???????? van een kaartje?
    Nou skatties volgende keer iets langer maar mijn overtolligvel boven mijn ogen wordt nu wel erg zwaar tiet fur een lange beautysleep. Hele dikke kus en genieten maar!